2012-09-02

Händer inte mycket nu

Nu händer det inte så mycket här. I tisdags var jag och Åsa H och körde korta intervaller, vi var ute i 1:15h körde 5st 2mintare och 5st 1minutare.

I torsdags var jag med Stickan E och hjälpte honom MTB KM  banan. Körde även något varv på banan.

På fredagen var jag ut och sprang 10km det var länge sedan jag var ute och sprang så långt. Det kändes i benen efteråt. Men det ska väl kännas när jag inte springer normalt på sommaren.

Lördagen blev det intervaller igen. Den här gången med Roger K och Åsa. Det var korta intervaller igen men vi började med 1st 8minutare körde sedan 4st 2minutare och 1minutare. Det är så att Åsa ska köra sitt första tävling för i år till helgen i Ramnäs. Det var 8år sedan hon körde där sist förutom att hon körde LVG SM 2011 så har hon inte tävlat på 8år.

Idag Söndag blev det rulla lite med MTBen. Jag och Roger K körde ett par varv på KM banan och sedan snurrade vi lite innan vi rullade hem.

Nu är det dags att leta på kudden så man får tillräckligt med sömn. Det är ju nackdelen när man börjar kl 05:30 på mogonen. Fördelen är ju att man slutar kl 14:00 då kommer man hem och kan träna.

//Christer

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar