2012-11-17

Det händer inte mycket nu

Nu måste jag skriva nånting iallafall. Efter som det inte händer så mycket så får jag försöka skiva lite. Hade en förhoppning att jag skulle få någon med på Swe Cykel Expo i Stockholm men efter som jag inte fick någon med mig och sedan har jag lite att pyssla med här hemma som vanligt. Då  får jag försöka att köra ett träningspass istället. Apropå tränings pass så var jag ut på ett fint MTB pass i tisdags. Det var en sådan där fin höstdag med -6grader och frostigt och torra stigar.
I Bäsna
Jag stack iväg norrut. Körde på de fina stigarna i Bäsna. Snurrade omkring där i en halvtimme. Forsatte tillbaks mot Borlänge på andra sidan älven hamnade till slut i Mellstaparken där Borlänge Tour går. Körde lite på delar av en av banorna där. Vi har varit ute tidigare i veckan och checkat lite på banorna där inför 2013. Vi har hittat lite nya slingor där som kanske kan användas till tävlingen. Det kan bli lite intressant iallafall.
 
 På vägen hem så blev det mer fina stigar.  


 Båtsa skogen
 
Det är underbart att kunna köra när det är sådana här fina förhållande. Det var lite flyt att jag började sent på jobbet den dagen så man kunde utnyttja förmiddagen till cykling. Annars är det bara löpning och TC som gäller för min del. Men det livar upp lite när man får sticka ut på sådana här pass i det annars så trista höstvädret när det nästan bara är mörkt och blött.
 
//Christer
 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar