2011-01-30

Distanspass nr 2 den här helgen

Det blev ett distanspass på cykel idag oxå. Det blev jag och Patrik M som gled iväg från klubben kl 09:00. Jag tog en liten uppvärmning på 40min innan jag kom till klubben. Vi kom överens om att vi skulle åka norr ut så vi fick medvind hemmåt. Vi bestämde att vi skulle åka Rexbo -Insjön -Gagnef och hem. När vi kom en bit så ändrade vi rutten. Det fick bli Falun-Bjursås-Sågmyra-Rexbo och hem. När vi kom till Grycksbo så fick jag börja kämpa för att hänga med i Patriks tempo. Upp mot Solarvet från Gopa så gick det tungt. Vi stannade till i Solarvet och tog en snabb fika det fick bli en bars. Det är bra med korta fika pauser typ 3min. Väl hemma så var det bara att ställa in cykeln sen var det slut på energin. Lade mig på golvet och slumradetill en kort stund. Då kom frun och tyckte att jag skulle komma och ta mig något att äta. Så fick det bli men det var svårt att få i sig något men jag tvingade i mig lite. Gick och la mig en halv timme igen sedan vart jag någolunda pigg så jag orka göra något iallafall.

Dagens pass blev 4:10 timmar. Fick i hop 7tim 40min den här helgen .

/C

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar