2011-03-05

Snabb distaspass idag

Idag skulle det bli ett distanspass men efter som det var skidor på TV:en kl 12 så fick det bli ett lite kortare pass. Vi skulle träffas på klubben kl 10. För att få lite mer tid så tänkte jag sticka ut kl halv 9 men kom inte iväg förens kl 9:15. Körde på lite innan jag skulle träffa de andra på klubben. Så det blev långbacken upp mot Bjusan tänkte att jag skulle kunna ta skoter spår uppe där men det gick inte. Det blev till att vända ner ingen. Väl nere så blev det skoter spår i ca 3km. När vi kom iväg från klubben så blev det att köra i motvind. Det blåste emot ganska bra så det blev ganska hårtpass. När vi nu fick kämpa i motvinden så var det bara att fortsätta köra hårt när vi vände hemåt Så det fick bli ett snabb distanspass av lite länge modell. Jag fick ihop 2h 50min. Jag blev iallafall riktigt trött när jag kom hem.

//Christer

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar