2012-10-19

Tränat

Idag var det dags för första gympass på ett halvår. Det blev inget hårt pass men vill ju kunna röra sig imorgon utan att ha allt för mycket träningsvärk. Körde även ett kortare TC pass. Det märktes att jag inte har tränat riktigt de senaste veckorna.

Annars har det varit installering av kamin här hemma.
Det var Frykbergs skorstenar och kaminer som installerade den och skorstenen. Det var lite småstruligt att får till allt, det var skönt att få det installerat och inte göra allt själv som jag brukar göra. Nu är det bara att vänta på sotaren ska komma och besiktiga den. När jag ringde sotaren för ett par veckor sedan så sa dom att jag skulle höra av mig när kaminen var installerad det tar 2-3dagar att få  en tid för besiktning. När jag ringde dem igår så var det väntetid så nu står jag på någon väntelista. Man blir lite matt. Så det blir till att vänta innan men får elda.
 
//Christer
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar