2013-03-24

Distanspass

Idag vart det ett  bra distanspass. Stack ut  kl 08:15 själv. Det var ca-8grader när jag gav mig ut men en klarblå himmel så temperaturen gick upp lite under passet. Jag tog mig ner till Säter via Glanshammar vidare till Gustafs och Torsång sedan blev det Ornäs, Aspeboda och hemåt. Det blev 90km på 3h,50min ett bra pass för min del.

Annars har vecka bjudit på intervallpass med Per A. Med lite nya intervaller för min del. Det har varit bra pass. Nu väntar vi på att våren ska komma på riktigt med värmen. Jag vill ju ut och köra lite MTB.

//Christer

1 kommentar:

  1. Tja crister! Jag kommer att köra i salbohed på lördag på en ok bana om du vill köra mtb och vill bli trött är du välkommen.Jag har slarvat bort ditt tel nr och kontors Patrik är så inne i sin dator, om man ska prata med honom måste man ha en telefontid./ Tommy.

    SvaraRadera