2011-06-13

Ungdomsträning

Fick förfrågan igår om jag kunde ta han om de äldsta på klubbens ungdomsträning idag det var OK sa jag. Det började med att när jag cyklade hem från jobbet så började det regna och innan jag kom hem så spö regnade det. Det är tur att man har en snäll fru som hade fixat maten. Det var bara att sätta sig att äta efter att jag torkat av mig och bytt kläder. Sen fick man 5 min lugn stund. Sen var det bara att byta om till cyckelkläder och ut i regnvädret ner till Klubben.
Väl ner vid klubben var det inte många där 5-6st men strax innan träningen skulle börja så ramlade det in ungdomar så det blev väl ca 25st totalt. Det måste man säga var bra när det var sån dåligt väder.
Min grupp stack upp till Skäddarbacken där klubben ska köra en klubbtävling imorgon. Banan är en ganska teknisk och stökigbana. Synd att jag inte kan vara med på tävlingen i morgon. Det var ganska blött och slingit på banan.
Väl hemma så var det skönt att ta en varm dusch efter ett blött pass på cykeln.
Blöta hälsningar
Christer

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar