2011-07-06

TCT Race



Idag var det 2race tävling i TCT serien. Racen kördes på en 25km bana ganska flack jag tror att det var en stigning på 70m per race.
Första racet gick bar var med hela tiden i första eller andragruppen mot slutet så gick det ihop till en ganska stor grupp. det blev en spurtuppgörelse där Mr Vacci vann. Jag blev 5.a det får jag vara nöjd med.
Andra racet blev ingen rolig körning. Det var en grupp på 4man som gick iväg i början. Det blev även en andra grupp med ca 5man tror jag. Jag var i 3:e gruppen. Vi var ca 10man som började köra på. Vi fick ett bra samarbete nästan alla var med och gå runt och dra. När vi närmade oss 2:an gruppen så tappade gruppen. SURT. Sista halvan fick jag köra själv.
//Christer
Del av de som var med Det var även kändis med.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar