2012-02-09

Kall träning

Idag var det tänkt att jag skulle köra ett lätt cykelpass på 1h till jobbet. Men när jag gick upp och tittade på termometern så var det -15,5 grader. Så det fick bli ett snabbt pass till jobbet på 20min. Det är den tiden det tar när jag cyklar raka vägen till jobbet. När jag kom till jobbet så skrattade dom åt mig jag, Jag ganska frostvit när jag kom till jobbet. om tycker väl att man är en idiot som tar cykeln till jobbet nr det är -15grader ute. Det lätta tränings passet fick jag ta efter jobbet. Det var "bara" -8 grader när jag gav mig av från jobbet. Det fick bli ett pass på 1h. Det är ganska skönt att köra dom här lätta passen. Efter ca 30min började det bli lite kallare. När jag kom hem så var det -15grader igen. Det var inte konstigt att det kändes kallare efter dom där 30min.

Kalla hälsningar
Christer

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar