2011-08-21

Skoterklubbens träningsläger

I helgen har jag varit med när Skoterklubben hade träningläger.
Lördagens första pass var det cykling med intervaller på programmet. Det blev ett regnint MTB pass. Vi körde ett antal backintervaller. Eftermiddags passet hoppade jag över efter som dom skulle ut på ett löppass. Jag har ju inte haft ett löppass sedan februari. Det var tur att jag inte var med för en del som var med hade träningsvärk idag.
Söndagens pass var det distanspass på programmet. Jag stack ut 30min före de andra för att få lite mer tid. När jag mötte upp de andra så blev att åka upp till Hean för att snurra lite uppe där. Efter det så skulle vi upp till Gimmsklack det är en bra backe upp dit. Sista biten är riktigt brant och svår cyklad p g a det lösa gruset. Idag var det ingen som kunde komma uppför den sista biten.
Här kommer några bilder från dagens träning.
Utsikt från Gimmsklack
De som var med
En glad Roger

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar