2011-05-31

2;a MTB Cupen

Då har jag vart och kört 2:a deltävlingen i MTB för Borlänge Ck och CK Natens tävlings serie.
Det var ganska varmt när jag åkte hemifrån typ 25 grader. När jag kom till Säter där tävlingen gick började det regna! Det regnade inte lite det vräkte ner och sedan började det oska oxå.
Just när tävlingen skull börja så dyker Mattias Wengelin upp. Jag hann inte köra banan in annan tävlingen. Uppvärmning blev det inte mycket av. Så när tävlingen börjar så kändes det att jag inte hade värmt upp. Jag stummnade direkt så det var bara att köra på utan att ta i allt för mycket. Men efter ett tag så kändes det bättre så det var bara att trumma på. Åt Wengelin var det inte något att göra han försvann som tåget. Skulle jag kunna hänge med honom så skulle det vara något fel.
Vi körde 3 varv på den blöta banan. Det blev ett bra pass när jag fick köra på hal bana det är sällan man tvingar ut sig i skogen när det är dyblött
// Christer

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar