2011-05-29

Borlänge Tour Tempo

Då var det dags för sista etappen av Borlänge Tour, Tempoetappen. Tempotävlingar som jag inte gillar. Idag var jag iallafall i tid till starten. Jag gick ut ganska lugnt så att jag inte skulle dra på mig för mycket mjölksyra. När jag gick in i första backen såg jag han som startade 30sec före mig. Då blev det positiva vibbar så jag trummade på så var jag om honom efter ca 3km. Han tog rygg på mig ett tag men han fick lov att släppa efter någon km. mot slutet kom jag ikapp han som startade 1min före mig mer positiva vibbar. I mål blev jag 7:a på etappen.det får jag vara nöjd med.

Totalt sett så är jag inte riktigt nöjd blev total 11:a. Hade jag inta gjort fadäsen med hjulet på XC:et igår så hade jag varit nöjd.

//Christer

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar