2011-05-18

Träningstävling TCT

Idag var det dags för TCT träningstävling Sågmyra tävlingen. Det är en bana som är ca 37km och ganska kuperad. Dom sista km är det grusväg uppför. Tävling började ganska lugnt men det var 3st som stack iväg och fick en lucka på ca 100m det var även en till som anslöt sig till de tre. Dom ökade avståndet hela tiden. I den stora gruppen gickinte samarbetet så bra. Jag var iallafall med i huvudgruppen nästan hela loppet. När vi vände upp mot den långa avslutingsbacken så hade mitt bakhjul lossnat så det blev tvärnit (tur att det blev i uppförsbacken). Så jag tappade klungan det var lite surt. Jag är iallafall nöjd med tävlingen. Förra året tappade jag i den första backen, så jag har väl förbättrat mig lite iallafall.
//C

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar