2011-05-05

Nu var det ett tag sedan jag skrev något.

Nu är det dags att skriva lite. I lördags var jag ute med racen körde lite intervaller (4minuters). Rullade även förbi klubben och och hängde med dem i 40min innan jag vände hem igen. Det finns ju lite att göra hemma.

Söndag: blev det lite naturliga intervaller med MTBen. Hade lite sega ben inte mycket att skriva om.

Måndag: hade jag hand om ungdomsträning för de allra minsta som är mellan 5-7 år. Det gick väl lite si så där. Efter ungdomträningen så blev det ett intervallpass i snö och hagel brrr det var lite kallt. Så det blev en varm dusch när jag kom hem.

Tisdag: blev det vilodag.

Onsdag: var det dags för träningstävling på racer. TCT tävlingar är en serie som går varje onsdag från Maj till Oktober Igår var det 2 korta race 25km/race. Det första racet var jag med i klungan i mål men punkterade på framhjulet ca 200m före mål. Andra racet gick lite tungt tappade klungan efter halva racet. Det är väl bara att ta nya tag nästa vecka .

Idag: har jag gjort iordning MTBen inför helgen tävlingar (XC-cupen). Satt i nya bromsklossar och luftat bromsarna. Kolla dämparna och fyllt lite stans i hjulen. Det blev lite rull med några fatökningar.

Imorgon: blir det vilodag.

Vi hörs
Christer

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar