2012-04-08

Avbrytet MTB TT


Idag skulle det köras ett träninges tävling med MTB i Sörbo. Tog ut Scotten för att köra racet med. Åkte dit i tid för att justera cykeln lite. Följde med Anders H när han fixade till banan lite. När vi kom till en nerförs backa så hände det som inte fick hända jag vurpade. Kom ut i lössanden i backen och vurpan blev ett faktum. Vid vurpan flög jag över styret och landade på ryggen så jag tappade jag luften. Slog i huvudet så det blev en spricka i hjälmen. Så det blev inte något race för mig. Nu efteråt så ömmar det i bröst och rygg.
Gick ut för att ta lite foton men då tog batteriet slut i mobilen. Nu är det bara motgångar.
Enda fördelen med det är att man får titta på Paris-Roubaix.
Här kommer de fotona jag hann ta innan batteriet tog slut.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar