2012-04-24

Regnpass

Idag fick jag ett SMS av Patric B om jag skulle med på ett MTB pass på em. Då gäller det att hänga på när han ska ut på MTBen. Det är inte ofta han sticker ut på cykeln nu för tiden är ju han löpare. Vi skulle mötas mittemellan oss.
Just när jag skulle ut så började det regna det var bara att gå in och hämta regnjackan och hoppa på cykeln och dra iväg. När vi möttes så blev det att dra in i skogen så vi skulle slippa allt för mycket regn. Det blev ett pass med naturliga intervaller. Passet blev 1,5h jag fick ihop 400 höjdmeter.
När jag hade ca 3km hem så slutade det regna Typiskt. Det var tur att Patric frågade om jag skulle med ut på passet annars hade blivit ännu ett TC pass. Just nu är jag lite trött på TC passen. Enda fördelen med TC pass är att de ganska effektiva. 

//C

1 kommentar:

  1. Låter helt otroligt att Patrik hittat cykeln. Tommy

    SvaraRadera