2012-04-01

MTB pass

Idag har jag började med att bygga garderober Det är ju lite svårt att hitta bra garderober när man inte ens har 2m i tak höjd, Sedan är det även snedtak där man vill utnyttja utrymmet. Så det blev till att träna på sena eftermiddagen. Tänkt även att jag skulle få bra vila från gårdagens distanspass. Men det känders inge vidare i benen när jag kom ut på halvblöt grusväg. Det var ju ingen fördel att det var motvind i början. Nu är de bara motgångar. Efter ca 30 min kändes det bättre. För då kom jag in på stigarna i Bäsna. körde ett varv på banan där för att reka och se om det var cykelbart hela varvet, Det låg något träd över banan det var även lite is på några ställen. Körde sedan 2varv på banan för att se hur jag låg till men tiderna blev väl inget vidare. Men med tanke på att jag fick köra lite lugnt på is partierna och med sura ben från gårdagen, Jag hade även träningcykeln med tunga hjul, Så jag väl kunna kapa tiden iallafall. Det är väl bara att träna på för att få lite mer fart i skogen. Rullade sedan hem i lugnt tempo. Det blev ett pass på 1,5h ´

/C

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar