2012-08-02

TCT race

Då har jag kört TCT race igen. Tur att man inte växlar med tummen på racern. Det var dubbel race idag. Vi körde 2st race på 25km var. Första racet gick skapligt det var 2st som gick iväg tidigt och höll ända in i mål. Jag kom i mål med klungan men var inte med riktigt i toppen när spurten så jag rullade bara in i mål.

Race 2  blev det hårdkörning från början så det kändes ordentligt i benen. När vi kom till den lilla backen som är på banan så tappade jag lite på klungan. Den luckan orkade jag inte täppa till. Det blev en lucka på 100m. Den luckan hölls sig tills vi kom i motvinden då ökade den bara. Då vände jag tillbaks till målet och avbröt racet.

Det var kanske inte så konstigt att jag inte hade några ben. Har ju kört en del, från i söndags har jag kört
Engelbrektsturen, MTB tävling, TCT race.

//Christer

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar