2013-01-05

Hallå Väggen

Var med på klubbens distanspass idag. Tänkte att det inte blir så många idag det var ju -7grader. När jag kom ner till klubben så var det 5st där. Så när vi drog iväg kom det 2st till så vi blev 8st. Ganska imponerande när det var så pass kallt ute. Vi siktade på att köra run Runn. När vi kom till Smedsbo så tackade Patrik B för sig och vände hemåt han tyckte nog det var för kallt. När vi kom ner mot Falun så blev det ännu kallare så vi bestämde att vi skulle åka mot Hinsnoret och Olsbacka för att slippa den värsta kylan runt Runn. När vi kom till Ornäs så fick Tomas F pyspunka så det blev ett snabbt stopp så han fick pumpa i lite mer luft.. Vi hann till Torsång när det var dags för Tomas att pumpa igen. Men vi stannade och fika på Torsångs Café och fikade så kunde Tomas byta slang (Tomas fikade oxå). Jag hade fått ihop 2:15h fram till Torsång.

Efter fikan forsatte vi mot Gustafs där vek Tomas av hemåt. Vi andra fortsatte mot Magnilbo sedan Grängshammar vidare mot Romme. Där började min energi ta slut. Vi fotsatte via Trönö, Järpbo och Matsknuts där fick jag lov att ta en liten gel för att få lite energi hem Då hade jag ca 20min hem..

När jag kommer hem var det bara att stoppa i sig energi.
Nu sitter jag och trycker i mig ännu mer energi i form av godis


//Christer

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar