2013-01-27

Helgens träning

Lördag: Tanken var att jag skulle ta ett skid pass på 1,5h. Efter som jag har så närma till Maserlopps banan så passar det bra att ta ett pass på den banan. Så när jag tog mig till banan så var det väldigt tunt med snö på åkrarna så det var inge vidare. Bitvis var spåren lite dåliga bitvis. Jag tänkte om lite tänkte att jag tar och kör lite mer på Mellsta  spåren innan jag vänder hemåt. Men när jag kom till Mellsta så var det skidtävling där. Det blev en lite vända inne i Mellsta innan jag vände hemåt. fick ihop 50min i alla fall.

Söndag: Det blev ett distanspass med Krippe Kvist vi körde runt Borlänge på 3,5h

Så här såg det ut på GPS kartan.

 Tänk om man hade kört den här kört den svängen på 3,5h då skulle man vara rätt snabb. =)

//Christer

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar