2013-01-19

Inget Distanspass idag =Ingen väggning

Puhh! Det är tur att det var lite för kallt idag för att köra distanspass. Det blev ett TC pass istället. Tog mig ner till jobbet för att köra ett pass på Monarken.
Det blev 4minuters intervaller. Sedan spädde jag på med 15st 20/40sec. Passet kändes bra. Blev iallafall trött, det ska man ju bli så man vet att man har tagit i.
Efter passet var jag hem en sväng och åt lite sedan följde jag med frun som skulle ut och prova att åka lite skidor. Så det blev en vända till Mellsa för ett lätt pass. Jag har ju inte åkt skidor på ett par veckor. Så det gäller ju att ta det lite lugnt så man inte drar på sig för mycket träningsverk.



Det  var ju en fin em sol och -10grader.

I morgon kan det bli ett distanspass. Det skulle bli lite varmare ute iallafall.

//C

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar