2013-05-08

Hektisk dag

Det började med att jag fick byta arbetspass skulle ha jobbat 07:00-16:00 men fick jobba 04:30-12:00.  Det passade ganska bra efter som skulle till tandläkaren kl 14:00. Jag hann med ett back intervallpass innan jag skulle till tandläkaren. Tandläkaren höll på i 50minuter å grejade munnen på mig. Hemma igen vid 15:15. En snabb vila på 15 min för att inte vara helt utslagen på kvällen. Min mors sambo ringer och bjuder in sig på fika! Då var det bara att fixa mat innan dom skulle komma och fika. I med maten. Fixa fika, sitta å vara trevlig en stund. Frun kommer hem växla några ord med henne. Iväg på Borlänge Tour möte kl 18:00. Fördig med mötet vid kl 20:00. Nu kan man ta det lite lugnt och blogga och kolla på VM Hockey.

I morgon blir det MTB träning med klubben. Kör nog lite intervaller.
På söndag ska vi köra test av Borlänge Tour Sprinttävling

//C.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar