2013-05-11

Tränat I Bäsna

Idag blev det ett pass på MTB banan i Bäsna. Funderade lite på morgonen vad jag skulle träna. Det fick bli ett till Bäsna. Tanken  var att jag skulle köra hårt så det blev 4varv på den banan. Jag har bra koll på min bästa tid är runt banan (9,15). Banan är ca 2,4km lång så medelhastigheten är inte så hög. Det är ganska kuperad ca 65h/m per varv och en hel del kurvor.  Idag blev bästa tiden 9,33. Jag körde alla fyra varven i ett sträck. Ut på andravarvet upptäckte jag att jag hade tappat luft i framhjulet så det blev till att stanna och pumpa. Resten av passet funkade det hyfsat. Kunde ha varit lite jämnare i tiderna på varven tappade lite för mycket på sistavarvet. Men det är ju bara början av säsongen. Nu är det bara att ladda för Borlänge Tour.

/C

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar