2014-08-12

"Motionsträning"

Idag blev det ett pass med motionscyklister  det var inga duvungar som var ute och motionerade. Vi blev ett gäng på 12st. Men jag och Per A var ute ca 1timme före  de andra så skulle vi få lite mer tid i sadeln. Men jag fick punka det hade blivit en reva i sidan på däcket. Som tur var så hade jag "bara" 2,5km hem så det blev att cykla stående hem för att inte ha all för mycket tryck på bakhjulet. Väl hemma var det bara att byta hjul och ut å köra igen. Ner till klubben och möta upp de som skulle med. Det blev ett hyffsat pass typ långlopps stuk. Vi körde Mellsta Marathon banan som är 45km. plus det som vi körde innan så fick jag ihop 3timmar med några kortare stopp. När jag kom hem var jag lagom mör.


Dagen runda på Strava det blev en del åkande fram och tillbaks.


//Christer



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar