2014-08-02

Nu har det gått 3 månder sedan jag skrev något

Nu var det ett bra tag sedan jag skrev något här. Har haft lite problem med att logga in på bloggen. Men nu verkar det som det funkar. Under den här tiden som jag inte har bloggat så har det cyklats en del.



Har kört 2st SWE XC cup i Vårgårda och Borlänge. I Vårgårda missade jag att vi "bara" skulle köra 4varv från början var det 5varv. Så där körde jag 4,5varv innan jag blev av plockad! Inte så skoj blev typ näst sist eller nåt sådant. Borlänge Tour gick bättre där blev jag 10:a Men det blir ingen tävling för mig i Härnösand. Sen får vi se hur jag ska göra med resten av XC cupen. Man kan ju fundera hur SCF uppdaterar XC cupen på deras hem sida, jag hittar i alla fall ingen sammanställning av XC cupen.



Det har blivit några långlopp. Har kört Långa Lugnet gick så där. På slutet av sista loopen gick kedjelåset upp!! Efter en stunds letande så hittade jag båda delarna av kedjelåset så det gick att fortsätta in i mål. Lida loop gick sådär. Sista loopen gick bra då fick jag upp farten.
Rännerslättsturen gick sämre än Lida. Det var lika där som på lida jag fick upp farten på slutet.
På Mörksuggan kändes det ganska bra under hela loppet. Engelbrektsturen gick ganska bra. Kunde dra ganska mycket på slutet.


Vi har även kört klubbtävlingar som vi har. Det är ganska bra att få köra riktigt hårt mitt i veckan.


 Det har inte blivit mycket LVG cykling efter Italien resan. Det har blivit ett TCT lopp för mig hittils i år. Sedan har jag tränat några gånger på racern.






//C



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar