2012-07-07

Väckningspass

Var ut på ett väckningspass idag för att få igång benen inför Mörksuggan imorgon. Tog Allebiken för att kolla att allt var OK efter som jag tänkte köra på den imorgon.  Körde några korta intervaller. Första intevallen kändes seg men sedan släppte det och de resterande kändes OK. När jag var på väg hem så märkta jag att det var nästan slut på luft i bakhjulet!! Det blev till att stå hela vägen hem ca 4km, för att minska trycket på bakhjulet. Det var bara att kolla däcket så att det inte var någon skada på det. Tog bort däcket och fyllde på med lite Stans. Nu får jag hoppas att det håller trycket. Så jag slipper få punka i morgon. Hoppas att det blir uppehåll  på Mörksuggejakten i Rättvik imorgon.

//Christer   

1 kommentar:

  1. Lycka till i morgon. Glöm inte bort årets viktigaste tävling nästa lördag i salbohed. Tommy.

    SvaraRadera